50 Raamatun jaetta, jotka tuovat rauhaa ja mukavuutta



Etsitpä sitten pieni pala rauhaa epävarmuuden tai voiman keskellä kokeilun aikana, nämä Raamatun jakeet tarjoavat varmasti mukavuutta ja toivoa. Ne ovat myös huomaavainen lisäys sympatiakortit ja ajattelevia muistiinpanoja. Kirjoita muistiin suosikkisi, jotta voit viitata niihin aina, kun tarvitset lisäystä.



keltaiset narsissit keltaiset narsissitLuotto: Nicolette Wells / Getty Images

Vastaavia tuotteita

Psalmi 27:12 Herra on minun valoni ja autuuteni; ketä minun pitäisi pelätä? Herra on elämäni linnake; ketä minä pelkään? Psalmi 27:12 Herra on minun valoni ja autuuteni; ketä minun pitäisi pelätä? Herra on elämäni linnake; ketä minä pelkään?

1

Psalmi 27:12

Herra on minun valoni ja pelastukseni; ketä minun pitäisi pelätä? Herra on elämäni linnake; ketä minä pelkään?

kaksi

Jesaja 41:10

Älä pelkää, sillä minä olen sinun kanssasi; älä pelkää, sillä minä olen sinun Jumalasi; Minä vahvistan sinua, autan sinua, tuen sinua vanhurskaalla oikealla kädelläni.





3

Johannes 16:22

Joten myös sinulla on nyt surua, mutta minä näen sinut jälleen, ja sydämesi iloitsevat, eikä kukaan ota sinun iloasi sinulta.

Matteus 10: 29-31 Eikö kahta varpusta myydä penniäkään? Kukaan heistä ei kuitenkaan putoa maahan Isäsi hoidon ulkopuolella. Ja jopa pään hiukset ovat kaikki numeroituja. Joten älä pelkää; olet enemmän kuin monien varpujen arvoinen. Matteus 10: 29-31 Eikö kahta varpusta myydä penniäkään? Kukaan heistä ei kuitenkaan putoa maahan Isäsi hoidon ulkopuolella. Ja jopa pään hiukset ovat kaikki numeroituja. Joten älä pelkää; olet enemmän kuin monien varpujen arvoinen.

4

Matteus 10: 29-31

Eikö kahta varpusta myydä penniäkään? Kukaan heistä ei kuitenkaan putoa maahan Isäsi hoidon ulkopuolella. Ja jopa pään hiukset ovat kaikki numeroituja. Joten älä pelkää; olet enemmän kuin monien varpujen arvoinen.



Matteus 6: 25-34 Siksi minä sanon teille: älä huoli elämästäsi, mitä syöt tai juot; tai kehostasi, mitä pukeudut. Eikö elämä ole muuta kuin ruoka ja ruumis enemmän kuin vaatteet? Katso ilmalintuja; he eivät kylvä eivätkä korjaa tai varastoi navoihin, ja taivaallinen Isäsi ruokkii heitä. Etkö ole paljon arvokkaampi kuin he? Voiko kukaan teistä huolestuttavasti lisätä yhden tunnin elämäänne? Matteus 6: 25-34 Siksi minä sanon teille: älä huoli elämästäsi, mitä syöt tai juot; tai kehostasi, mitä pukeudut. Eikö elämä ole muuta kuin ruoka ja ruumis enemmän kuin vaatteet? Katso ilmalintuja; he eivät kylvä eivätkä korjaa tai varastoi navoihin, ja taivaallinen Isäsi ruokkii heitä. Etkö ole paljon arvokkaampi kuin he? Voiko kukaan teistä huolestuttavasti lisätä yhden tunnin elämäänne?

5

Matteus 6: 25-34

Siksi minä sanon teille: älä huoli elämästäsi, siitä, mitä syöt tai juot; tai kehostasi, mitä pukeudut. Eikö elämä ole muuta kuin ruoka ja ruumis enemmän kuin vaatteet? Katso ilmalintuja; he eivät kylvä eivätkä korjaa tai varastoi navoihin, ja taivaallinen Isäsi ruokkii heitä. Etkö ole paljon arvokkaampi kuin he? Voiko kukaan teistä huolestuttavasti lisätä yhden tunnin elämäänne?

Filippiläisille 4: 6-7 Älä ole huolissasi mistä tahansa, mutta esitä pyyntösi Jumalalle kaikissa tilanteissa rukoilemalla ja anomalla ja kiittämällä. Ja Jumalan rauha, joka ylittää kaiken ymmärryksen, turvaa sydämesi ja mielesi Kristuksessa Jeesuksessa. Filippiläisille 4: 6-7 Älä ole huolissasi mistä tahansa, mutta esitä pyyntösi Jumalalle kaikissa tilanteissa rukoilemalla ja anomalla ja kiittämällä. Ja Jumalan rauha, joka ylittää kaiken ymmärryksen, turvaa sydämesi ja mielesi Kristuksessa Jeesuksessa.

6

Filippiläisille 4: 6-7

Älä ole huolissasi mistään, mutta esitä pyyntösi Jumalalle kaikissa tilanteissa rukouksella ja vetoomuksilla, kiittämällä. Ja Jumalan rauha, joka ylittää kaiken ymmärryksen, turvaa sydämesi ja mielesi Kristuksessa Jeesuksessa.

7

Matteus 11:28

Tulkaa minun luokseni, kaikki väsyneet ja raskaat kuormatut, ja minä annan teille levätä.



Joh. 16:33 Minä olen kertonut teille tämän, jotta minussa olisi rauha. Tässä maailmassa sinulla on vaikeuksia. Mutta ota sydäntäsi! Olen voittanut maailman. Joh. 16:33 Minä olen kertonut teille tämän, jotta minussa olisi rauha. Tässä maailmassa sinulla on vaikeuksia. Mutta ota sydäntäsi! Olen voittanut maailman.

8

Johannes 16:33

Olen kertonut sinulle nämä asiat, jotta minussa olisi rauha. Tässä maailmassa sinulla on vaikeuksia. Mutta ota sydäntäsi! Olen voittanut maailman.

Joh. 14:27 Rauhan jätän teille; minun rauhani annan sinulle. En anna sinulle niin kuin maailma antaa. Älä anna sydämesi olla levoton ja älä pelkää. Joh. 14:27 Rauhan jätän teille; minun rauhani annan sinulle. En anna sinulle niin kuin maailma antaa. Älä anna sydämesi olla levoton ja älä pelkää.

9

Johannes 14:27

Rauha jätän kanssasi; minun rauhani annan sinulle. En anna sinulle niin kuin maailma antaa. Älä anna sydämesi olla levoton ja älä pelkää.

Kolossalaisille 1:11 Vahvistettakoon teidät kaikella voimalla hänen loistavan voimansa mukaan kaikesta kärsivällisyydestä ja kärsivällisyydestä ilolla, Kolossalaisille 1:11 Vahvistettakoon teidät kaikella voimalla hänen loistavan voimansa mukaan kaikesta kärsivällisyydestä ja kärsivällisyydestä ilolla,

10

Kolossalaisille 1:11

Vahvistettakoon teidät kaikella voimalla hänen loistavan voimansa mukaan kaikesta kärsivällisyydestä ja kärsivällisyydestä ilolla,

yksitoista

Johannes 16:24

Tähän asti et ole pyytänyt mitään nimessäni. Pyydä, niin saat, että ilosi olisi täynnä.

Jaakobin kirje 1: 2-3 Pidä sitä puhtaana ilona, ​​veljeni ja sisareni, aina kun kohtaat monenlaisia ​​koettelemuksia, koska tiedät, että uskosi koetukset tuottavat sinnikkyyttä. Jaakobin kirje 1: 2-3 Pidä sitä puhtaana ilona, ​​veljeni ja sisareni, aina kun kohtaat monenlaisia ​​koettelemuksia, koska tiedät, että uskosi koetukset tuottavat sinnikkyyttä.

12

Jaakobin kirje 1: 2-3

Pidä sitä puhtaana ilona, ​​veljeni ja sisareni, aina kun kohtaat monenlaisia ​​koettelemuksia, koska tiedät, että uskosi koetukset tuottavat sinnikkyyttä.

13

5.Mooseksen kirja 31: 8-9

Herra itse menee sinun edellesi ja on kanssasi; hän ei koskaan jätä sinua eikä hylkää sinua. Älä pelkää; älä lannistu.

1.Pietarin kirje 5: 7 Heitä kaikki ahdistuksesi hänen päällensä, koska hän huolehtii sinusta. 1.Pietarin kirje 5: 7 Heitä kaikki ahdistuksesi hänen päällensä, koska hän huolehtii sinusta.

14

1.Pietarin kirje 5: 7

Heitä kaikki ahdistuksesi hänen päällensä, koska hän välittää sinusta.

Matteus 19:26 Mutta Jeesus katsoi heitä ja sanoi: 'Ihmisen kanssa tämä on mahdotonta, mutta Jumalan kanssa kaikki on mahdollista. Matteus 19:26 Mutta Jeesus katsoi heitä ja sanoi: 'Ihmisen kanssa tämä on mahdotonta, mutta Jumalan kanssa kaikki on mahdollista.'

viisitoista

Matteus 19:26

Mutta Jeesus katsoi heitä ja sanoi: 'Ihmisen kanssa tämä on mahdotonta, mutta Jumalan kanssa kaikki on mahdollista.'

Sananlaskut 3: 3-6 Luota Herraan koko sydämestäsi äläkä nojaa omaan ymmärryksesi. Tunnusta hänet kaikilla tavoillasi, niin hän tekee suoraksi polkusi. Sananlaskut 3: 3-6 Luota Herraan koko sydämestäsi äläkä nojaa omaan ymmärryksesi. Tunnusta hänet kaikilla tavoillasi, niin hän tekee suoraksi polkusi.

16

Sananlaskut 3: 3-6

Luota Herraan koko sydämestäsi äläkä nojaa omaan ymmärryksesi. Tunnusta hänet kaikilla tavoillasi, niin hän tekee suoraksi polkusi.

17

Psalmi 46: 1–3

Jumala on turvamme ja voimamme, aina läsnä oleva apu vaikeuksissa. Siksi emme pelkää, vaikka maa antaisi periksi ja vuoret putoavat meren sydämeen, vaikka sen vedet kohisevat ja vaahtoavat ja vuoret vapisevat voimakkaasti.

Psalmi 23: 4 Vaikka kävelen pimeimmän laakson läpi, en pelkää mitään pahaa, sillä sinä olet minun kanssani; sauvasi ja sauvasi he lohduttavat minua. Psalmi 23: 4 Vaikka kävelen pimeimmän laakson läpi, en pelkää mitään pahaa, sillä sinä olet minun kanssani; sauvasi ja sauvasi he lohduttavat minua.

18

Psalmi 23: 4

Vaikka kävelen pimeimmän laakson läpi, en pelkää mitään pahaa, sillä sinä olet minun kanssani; sauvasi ja sauvasi he lohduttavat minua.

Roomalaisille 8: 38-39 Ei, kaikessa näissä asioissa me olemme enemmän kuin voittajat sen kautta, joka rakastaa meitä. Sillä olen vakuuttunut siitä, että kuolema eikä elämä, enkelit tai demonit, ei nykyisyys eikä tulevaisuus, eivätkä voimat, korkeus, syvyys tai mikään muu koko luomakunnassa, eivät pysty erottamaan meitä Jumalan rakkaudesta, joka on Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme. Roomalaisille 8: 38-39 Ei, kaikessa näissä asioissa me olemme enemmän kuin voittajat sen kautta, joka rakastaa meitä. Sillä olen vakuuttunut siitä, että kuolema eikä elämä, enkelit tai demonit, ei nykyisyys eikä tulevaisuus, eivätkä voimat, korkeus, syvyys tai mikään muu koko luomakunnassa, eivät pysty erottamaan meitä Jumalan rakkaudesta, joka on Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme.

19

Roomalaisille 8: 38-39

Ei, kaikissa näissä asioissa olemme enemmän kuin valloittajia sen kautta, joka rakastaa meitä. Sillä olen vakuuttunut siitä, että kuolema eikä elämä, enkelit tai demonit, ei nykyisyys eikä tulevaisuus, eivätkä voimat, korkeus, syvyys tai mikään muu koko luomakunnassa, eivät pysty erottamaan meitä Jumalan rakkaudesta, joka on Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme.

kaksikymmentä

1.Tessalonikalaisille 5: 16-18

Iloitse aina, rukoile lakkaamatta, kiitä kaikissa olosuhteissa; sillä tämä on Jumalan tahto Kristuksessa Jeesuksessa.

Joosua 1: 9 Enkö minä ole käskenyt sinua? Ole vahva ja rohkea. Älä pelkää; älä lannistu, sillä Herra, sinun Jumalasi, on kanssasi missä tahansa. Joosua 1: 9 Enkö minä ole käskenyt sinua? Ole vahva ja rohkea. Älä pelkää; älä lannistu, sillä Herra, sinun Jumalasi, on kanssasi missä tahansa.

kaksikymmentäyksi

Joosua 1: 9

Enkö ole käskenyt sinua? Ole vahva ja rohkea. Älä pelkää; älä lannistu, sillä Herra, sinun Jumalasi, on kanssasi missä tahansa.

Psalmi 119: 76 Olkoon lohduttamaton rakkautesi palvelijallesi antamasi lupauksen mukaan. Psalmi 119: 76 Olkoon lohduttamaton rakkautesi palvelijallesi antamasi lupauksen mukaan.

22

Psalmi 119: 76

Olkoon teidän lakkaamaton rakkauteni lohdutuksenne palvelijalle antamasi lupauksen mukaisesti.

Psalmi 27: 1 Herra on minun valoni ja pelastukseni - kenenkä minä pelkään? Herra on elämäni linnake - ketä minä pelkään? Psalmi 27: 1 Herra on minun valoni ja pelastukseni - kenenkä minä pelkään? Herra on elämäni linnake - ketä minä pelkään?

2. 3

Psalmi 27: 1

Herra on minun valoni ja pelastukseni - ketä minä pelkään? Herra on elämäni linnake - ketä minä pelkään?

Psalmi 116: 1-2 Rakastan Herraa, sillä hän kuuli minun ääneni; hän kuuli armon huutoni. Koska hän käänsi korvansa minuun, kutsun häntä niin kauan kuin elän. Psalmi 116: 1-2 Rakastan Herraa, sillä hän kuuli minun ääneni; hän kuuli armon huutoni. Koska hän käänsi korvansa minuun, kutsun häntä niin kauan kuin elän.

24

Psalmi 116: 1-2

Rakastan Herraa, sillä hän kuuli ääneni; hän kuuli armon huutoni. Koska hän käänsi korvansa minuun, kutsun häntä niin kauan kuin elän.

25

5.Mooseksen kirja 31: 6

Ole vahva ja rohkea. Älä pelkää tai kauhu heidän takia, sillä Herra, sinun Jumalasi, kulkee sinun kanssasi; hän ei koskaan jätä sinua eikä hylkää sinua.

Roomalaisille 15:13 Täyttäkää toivon Jumala teidät kaikella ilolla ja rauhalla, kun luotte häneen, niin että voisitte täyttää toivon Pyhän Hengen voimalla. Roomalaisille 15:13 Täyttäkää toivon Jumala teidät kaikella ilolla ja rauhalla, kun luotte häneen, niin että voisitte täyttää toivon Pyhän Hengen voimalla.

26

Roomalaisille 15:13

Täyttäkää toivon Jumala teidät kaikella ilolla ja rauhalla, kun luotte häneen, jotta voisitte täyttää toivon Pyhän Hengen voimalla.

Jeremia 29:11 Sillä tiedän suunnitelmat, jotka minulla on sinua kohtaan, sanoo Herra, aikoo menestyä sinulle eikä vahingoittaa sinua, suunnitelmia antaa sinulle toivoa ja tulevaisuutta. Jeremia 29:11 Sillä tiedän suunnitelmat, jotka minulla on sinua kohtaan, sanoo Herra, aikoo menestyä sinulle eikä vahingoittaa sinua, suunnitelmia antaa sinulle toivoa ja tulevaisuutta.

27

Jeremia 29:11

Sillä tiedän suunnitelmat, jotka minulla on sinua varten, julistaa Herra, aikoo menestyä ja olla vahingoittamatta sinua, suunnitelmia antaa sinulle toivoa ja tulevaisuutta.

28

Heprealaisille 6:19

Meillä on tämä toivo sielun ankkurina, luja ja turvallinen.

Roomalaisille 8: 24-25 Sillä tässä toivossa meidät pelastettiin. Nyt näkyvä toivo ei ole toivoa. Sillä kuka toivoo mitä hän näkee? Mutta jos toivomme sitä, mitä emme näe, odotamme sitä kärsivällisesti. Roomalaisille 8: 24-25 Sillä tässä toivossa meidät pelastettiin. Nyt näkyvä toivo ei ole toivoa. Sillä kuka toivoo mitä hän näkee? Mutta jos toivomme sitä, mitä emme näe, odotamme sitä kärsivällisesti.

29

Roomalaisille 8: 24-25

Sillä tässä toivossa meidät pelastettiin. Nyt näkyvä toivo ei ole toivoa. Sillä kuka toivoo mitä hän näkee? Mutta jos toivomme sitä, mitä emme näe, odotamme sitä kärsivällisesti.

30

Jesaja 40:31

Mutta ne, jotka odottavat Herraa, uudistavat voimansa; he nousevat siipiin kuin kotkat; he juoksevat eivätkä ole väsyneitä; heidän tulee kävellä, eivätkä he pyöri.

31

Sananlaskut 17:22

Iloinen sydän on hyvä lääke, mutta murskattu henki kuivaa luut.

32

Psalmi 31:24

Ole vahva ja anna sydämesi rohkeuden, kaikki, jotka odotat Herraa!

Ilmestyskirja 21: 4 Hän pyyhkii kaikki kyyneleet heidän silmänsä. Kuolemaa, surua, itkemistä tai kipua ei enää ole, sillä vanha asioiden järjestys on kuollut. Ilmestyskirja 21: 4 Hän pyyhkii kaikki kyyneleet heidän silmänsä. Kuolemaa, surua, itkemistä tai kipua ei enää ole, sillä vanha asioiden järjestys on kuollut.

33

Ilmestys 21: 4

Hän pyyhkii kaikki kyyneleet heidän silmänsä. Kuolemaa, surua, itkemistä tai kipua ei enää ole, sillä vanha asioiden järjestys on kuollut.

2.Korinttilaisille 4: 16-18 Siksi emme menetä sydäntäsi. Vaikka ulkoisesti olemme hukkaan, sisimmässämme kuitenkin päivitetään päivittäin. Sillä kevyet ja hetkelliset ongelmamme saavuttavat meille iankaikkisen kirkkauden, joka on paljon suurempi kuin ne kaikki. Joten kiinnitämme katseemme näkemättömään, vaan näkymättömään, koska nähty on väliaikaista, mutta näkymätön on ikuista. 2.Korinttilaisille 4: 16-18 Siksi emme menetä sydäntäsi. Vaikka ulkoisesti olemme hukkaan, sisimmässämme kuitenkin päivitetään päivittäin. Sillä kevyet ja hetkelliset ongelmamme saavuttavat meille iankaikkisen kirkkauden, joka on paljon suurempi kuin ne kaikki. Joten kiinnitämme katseemme näkemättömään, vaan näkymättömään, koska nähty on väliaikaista, mutta näkymätön on ikuista.

3. 4

2.Korinttilaisille 4: 16--18

Siksi emme menetä sydäntäsi. Vaikka ulkoisesti olemme hukkaan, sisimmässämme kuitenkin päivitetään päivittäin. Sillä kevyet ja hetkelliset ongelmamme saavuttavat meille iankaikkisen kirkkauden, joka on paljon suurempi kuin ne kaikki. Joten kiinnitämme katseemme näkemättömään, vaan näkymättömään, koska nähty on väliaikaista, mutta näkymätön on ikuista.

35

Psalmi 33:22

Antakaa lakkaamattoman rakkautesi olla kanssamme, Herra, vaikka me toivomme sinuun.

Psalmi 32: 7-8 Sinä olet minun piilopaikkani; sinä suojelet minua ongelmilta ja ympäröi minua vapautuslauluilla. Minä opetan sinua ja opetan sinulle tavalla, jonka sinun pitäisi kulkea; Neuvon sinua rakastavalla silmälläni. Psalmi 32: 7-8 Sinä olet minun piilopaikkani; sinä suojelet minua ongelmilta ja ympäröi minua vapautuslauluilla. Minä opetan sinua ja opetan sinulle tavalla, jonka sinun pitäisi kulkea; Neuvon sinua rakastavalla silmälläni.

36

Psalmi 32: 7-8

Sinä olet piilopaikkani; sinä suojelet minua ongelmilta ja ympäröi minua vapautuslauluilla. Minä opetan sinua ja opetan sinulle tavalla, jonka sinun pitäisi kulkea; Neuvon sinua rakastavalla silmälläni.

Heprealaiskirjeen 12: 1-2 Ja juoksukaamme sinnikkäästi meille merkitty kilpailu kiinnittäen katseemme Jeesukseen, uskon tienraivaajaan ja täydentäjään. Hänen edessään asetetusta ilosta hän kesti ristin, pilkkasin sen häpeää ja istui Jumalan valtaistuimen oikealle puolelle. Heprealaiskirjeen 12: 1-2 Ja juoksukaamme sinnikkäästi meille merkitty kilpailu kiinnittäen katseemme Jeesukseen, uskon tienraivaajaan ja täydentäjään. Hänen edessään asetetusta ilosta hän kesti ristin, pilkkasin sen häpeää ja istui Jumalan valtaistuimen oikealle puolelle.

37

Heprealaisille 12: 1-2

Juoksukaamme sinnikkäästi meille merkitty rotu kiinnittäen katseemme Jeesukseen, uskon tienraivaajaan ja täydentäjään. Hänen edessään asetetusta ilosta hän kesti ristin, pilkkasin sen häpeää ja istui Jumalan valtaistuimen oikealle puolelle.

Heprealaisille 13: 5-6 Sillä Jumala on sanonut: 'En koskaan jätä sinua; en koskaan hylkää sinua. Siksi sanomme itsevarmasti: Herra on auttajani; En pelkää. Mitä pelkät kuolevaiset voivat tehdä minulle? Heprealaisille 13: 5-6 Sillä Jumala on sanonut: 'En koskaan jätä sinua; en koskaan hylkää sinua. Siksi sanomme itsevarmasti: Herra on auttajani; En pelkää. Mitä pelkät kuolevaiset voivat tehdä minulle?

38

Heprealaisille 13: 5-6

Koska Jumala on sanonut: En koskaan jätä sinua; en koskaan hylkää sinua. Siksi sanomme itsevarmasti: Herra on auttajani; En pelkää. Mitä pelkät kuolevaiset voivat tehdä minulle?

Psalmi 46:10 Hän sanoo: Ole hiljainen ja tiedä, että minä olen Jumala; Minut korotetaan kansojen keskuudessa, korotetaan maan päällä. Psalmi 46:10 Hän sanoo: Ole hiljainen ja tiedä, että minä olen Jumala; Minut korotetaan kansojen keskuudessa, korotetaan maan päällä.

39

Psalmi 46:10

Hän sanoo: Ole hiljaa ja tiedä, että minä olen Jumala; Minut korotetaan kansojen keskuudessa, korotetaan maan päällä.

Psalmi 121: 1-2 Minä kohotan silmäni kukkuloille. Mistä apuni tulee? Minun apuni tulee Herralta, joka loi taivaan ja maan. Psalmi 121: 1-2 Minä kohotan silmäni kukkuloille. Mistä apuni tulee? Minun apuni tulee Herralta, joka loi taivaan ja maan.

40

Psalmi 121: 1-2

Nostan silmäni kukkuloille. Mistä apuni tulee? Minun apuni tulee Herralta, joka loi taivaan ja maan.

Jesaja 43: 1-2 Älä pelkää, sillä minä olen lunastanut sinut; Olen kutsunut sinut nimeksi; olet minun. Kun kuljet vesien läpi, minä olen sinun kanssasi; ja kun kuljet jokien läpi, ne eivät lakaise sinua. Kun kävelet tulen läpi, et palaa; liekit eivät sytytä sinua palamaan. Jesaja 43: 1-2 Älä pelkää, sillä minä olen lunastanut sinut; Olen kutsunut sinut nimeksi; olet minun. Kun kuljet vesien läpi, minä olen sinun kanssasi; ja kun kuljet jokien läpi, ne eivät lakaise sinua. Kun kävelet tulen läpi, et palaa; liekit eivät sytytä sinua palamaan.

41

Jesaja 43: 1-2

Älä pelkää, sillä minä olen lunastanut sinut; Olen kutsunut sinut nimeksi; olet minun. Kun kuljet vesien läpi, minä olen sinun kanssasi; ja kun kuljet jokien läpi, ne eivät lakaise sinua. Kun kävelet tulen läpi, et palaa; liekit eivät sytytä sinua palamaan.

1.Pietarin kirje 5:10 Ja kaiken armon Jumala, joka on kutsunut sinut iankaikkiseen kirkkauteensa Kristuksessa, sen jälkeen kun olet kärsinyt vähän aikaa, itse palauttaa sinut ja tekee sinusta vahvan, lujan ja lujan. 1.Pietarin kirje 5:10 Ja kaiken armon Jumala, joka on kutsunut sinut iankaikkiseen kirkkauteensa Kristuksessa, sen jälkeen kun olet kärsinyt vähän aikaa, itse palauttaa sinut ja tekee sinusta vahvan, lujan ja lujan.

42

1.Pietarin kirje 5:10

Ja kaiken armon Jumala, joka on kutsunut sinut iankaikkiseen kirkkauteensa Kristuksessa, sen jälkeen kun olet kärsinyt vähän aikaa, itse palauttaa sinut ja tekee sinusta vahvan, lujan ja lujan.

Roomalaisille 5: 5 Ja toivo ei tee meistä häpeää, koska Jumalan rakkaus on vuodatettu sydämeemme Pyhän Hengen kautta, joka on annettu meille. Roomalaisille 5: 5 Ja toivo ei tee meistä häpeää, koska Jumalan rakkaus on vuodatettu sydämeemme Pyhän Hengen kautta, joka on annettu meille.

43

Roomalaisille 5: 5

Toivo ei tee meistä häpeää, koska Jumalan rakkaus on vuodatettu sydämiimme meille annetun Pyhän Hengen kautta.

Heprealaisille 10: 24-25 Ja pohditaanpa, kuinka kannustamme toisiamme kohti rakkautta ja hyviä tekoja. Heprealaisille 10: 24-25 Ja pohditaanpa, kuinka kannustamme toisiamme kohti rakkautta ja hyviä tekoja.

44

Heprealaisille 10: 24-25

Mietitäänpä, kuinka voimme kannustaa toisiamme kohti rakkautta ja hyviä tekoja.

Psalmi 9: 9-10 Herra on turvapaikka sorretuille, linnoitus vaikeina aikoina. Ne, jotka tietävät nimesi, luottavat sinuun, sillä sinä, Herra, ei ole koskaan hylännyt niitä, jotka etsivät sinua. Psalmi 9: 9-10 Herra on turvapaikka sorretuille, linnoitus vaikeina aikoina. Ne, jotka tietävät nimesi, luottavat sinuun, sillä sinä, Herra, ei ole koskaan hylännyt niitä, jotka etsivät sinua.

Neljä viisi

Psalmi 9: 9--10

Herra on turvapaikka sorretuille, linnoitus vaikeina aikoina. Ne, jotka tietävät nimesi, luottavat sinuun, sillä sinä, Herra, ei ole koskaan hylännyt niitä, jotka etsivät sinua.

Psalmi 62: 1-2 Totisesti, minun sieluni löytää levon Jumalasta; minun pelastukseni tulee häneltä. Totisesti, hän on minun kallioni ja pelastukseni; hän on linnoitus, en koskaan ravista. Psalmi 62: 1-2 Totisesti, minun sieluni löytää levon Jumalasta; minun pelastukseni tulee häneltä. Totisesti, hän on minun kallioni ja pelastukseni; hän on linnoitus, en koskaan ravista.

46

Psalmi 62: 1-2

Totisesti, sieluni löytää levon Jumalasta; minun pelastukseni tulee häneltä. Totisesti, hän on minun kallioni ja pelastukseni; hän on linnoitus, en koskaan ravista.

Efesolaisille 2: 6-7 Ja Jumala herätti meidät Kristuksen kanssa ja istutti meidät hänen kanssaan taivaallisiin alueisiin Kristuksessa Jeesuksessa, 7 jotta tulevina aikakausina hän voisi osoittaa armonsa vertaansa vailla olevan rikkauden, ilmaistuna ystävällisyydessään meille. Kristuksessa Jeesuksessa. Efesolaisille 2: 6-7 Ja Jumala herätti meidät Kristuksen kanssa ja istutti meidät hänen kanssaan taivaallisiin alueisiin Kristuksessa Jeesuksessa, 7 jotta tulevina aikakausina hän voisi osoittaa armonsa vertaansa vailla olevan rikkauden, ilmaistuna ystävällisyydessään meille. Kristuksessa Jeesuksessa.

47

Efesolaisille 2: 6-7

Ja Jumala herätti meidät Kristuksen kanssa ja istutti meidät hänen kanssaan taivaallisiin alueisiin Kristuksessa Jeesuksessa, 7 jotta tulevina aikakausina hän voisi osoittaa armonsa vertaansa vailla olevan rikkauden, joka ilmaistaan ​​hänen ystävällisyydessään meille Kristuksessa Jeesuksessa.

Psalmi 145: 18-19 Herra on lähellä kaikkia, jotka häntä huutavat, ja kaikkia, jotka huutavat häntä totuudessa. Hän täyttää niiden pelot, jotka häntä pelkäävät; hän kuulee heidän huutonsa ja pelastaa heidät. Psalmi 145: 18-19 Herra on lähellä kaikkia, jotka häntä huutavat, ja kaikkia, jotka huutavat häntä totuudessa. Hän täyttää niiden pelot, jotka häntä pelkäävät; hän kuulee heidän huutonsa ja pelastaa heidät.

48

Psalmi 145: 18--19

Herra on lähellä kaikkia, jotka huutavat häntä, ja kaikkia, jotka huutavat häntä totuudessa. Hän täyttää niiden pelot, jotka häntä pelkäävät; hän kuulee heidän huutonsa ja pelastaa heidät.

2.Timoteukselle 1: 7 Sillä Jumala ei antanut meille arkauden henkeä, vaan voiman, rakkauden ja itsekurin hengen. 2.Timoteukselle 1: 7 Sillä Jumala ei antanut meille arkauden henkeä, vaan voiman, rakkauden ja itsekurin hengen.

49

2.Timoteukselle 1: 7

Sillä Jumala ei antanut meille arkauden henkeä, vaan voiman, rakkauden ja itsekurin hengen.

Psalmi 16: 8 Minä katson aina Herraani. Hänen oikealla kädelläni minua ei ravista. Psalmi 16: 8 Minä katson aina Herraani. Hänen oikealla kädelläni minua ei ravista.

viisikymmentä

Psalmi 16: 8

Pidän katseeni aina Herraan. Hänen oikealla kädelläni minua ei ravista.

Merkitse kausi harkituilla sanoilla joka päivä: 'Sillä missä aarteesi on, siellä on myös sydämesi.'